Thursday, June 11, 2009

My Twin & I...

My twin & I (hitam: saya.. pink: my twin..)


Lupa nak post dlm blog.. Selamat hari tua kpd saya sndiri n to my beloved twin (09/06/90)..

Hope God bless us..

Teringat saya pd msg yg dihantar oleh my twin :

"salam..epy bubday sis! sweet 19.. I hate to say this but da fact is I owe u many things.. Tq 4 being patient 2 me n 4 being a good sista.. From now on, wif God's willing, I'll try 2 improve myself... bla... bla.... bla... "

Bnyk lagi sbenanya msg tue. Tapi mls nak taip.. Apapun.. Saya sngt terharu dgn msg tue.. My twin mmg degil orgnya.. Dan saya lah yg kena mengalah setiap kali gaduh. Tapi, dia sngt baek hatinya.. Mudah terguris gak perasaannya.. Sbb tue saya sedaya upaya jg perasaannya.. Kdg2 tue tak jg gak. Men langgar je..! Bila gaduh.. Sedihnya..

To my beloved sis.. Be a good girl.. jgn nakal2.. Jd hambaNya yg taat.. Mg kita bertemu di syurgaNya..



7 comments:

ibnah said...

To my beloved friend, be a good girl also...bukan stakat kat adik je...
semoga hari2mu dipenuhi dgn keredhaan Allah...
sentiasa beribadat kpdnya...
last skali, jangan slalu gaduh dgn adikmu ye..jaga dirinya dgn baik2..

aku abid said...

To my beloved fren ibnah muslimah.. or should i said 'future' akak?? hehehe

tq 4 da advice.. insyaAllah aku cb jd akak yg baek pd twin aku..

@zim@h4eva said...

owh awk ade twin ek? xtau pun hihi
dia blaja mana skrg?

@zim@h4eva said...

hepi belated besday from me to both of u....

aku abid said...

to miss azimah..

tq miss..!! dia dah abih foundation kat uitm shah alam. dia setahun je foundation n amek law..

skrg dia ngah tunggu keputusan upu. dia nak msk uia (uia kan dah bukak law utk student luar).. dia tak thn kat uitm. sosial sngt!!

doakan mg twin saya dpt uia.. =)

@zim@h4eva said...

i see...

kalau dia dpt masuk uia, berteman la awk kat gombak nti, maklumlah kembar biasanye jarang berpisah kan? :D

aku abid said...

ana n twin ana salu je bpisah.. cuma dia tue manja sket n susah nak menyesuaikan diri ngan psekitaran baru. so ana hrp dia dpt masuk uia so ana dpt tengok2kan dia..

p/s: besar tanggungjawab jd kakak nie..