Thursday, March 26, 2009

Respon Saya...

Assalamualaikum.. Sebentar tadi saya dikejutkan dengan tulisan sorang senior tentang ketidakpuasan hatinya terhadap agd intechss. Sebagai salah seorang menbod first year, saya nak mohon maaf bagi sume pihak committee. apa yang saya nak katakan disini, banyak halangan yang kami tempuhi semasa menjalankan gerak keja agd. saya sangat2 terkilan apabila kami budak2 committee, dilabelkan sebagai bodoh. Mungkin kami tak pandai sangat dalam organize agd nie tapi kami bukan bodoh. Kami baru belajar. Takkanlah budak yang tak lancar baca ABC kita katakan bodoh? Bukankah mereka baru belajar.. Samalah seperti kami. Banyak lagi yang perlu diperbaiki dan dipelajari. Apepun, saya mengakui kesilapan kami. Dan kami akan cuba perbaiki. Satu lagi, ict takkan dipandang hina or dipandang rendah hanya kerana agd yang tak berjaya. dipandang hina itu apabila kita melakukan perkara yang melanggar hukum syarak. mengeluarkan kata2 kesat dan sebagainya. Terpulang kepada anda untuk menilainya. Oh ya! Kepada sume committee tahniah kerana wat keja yang terbaik! Saya sangat menghargai kesudian anda sume untuk menjadi aktivis intechss.... Apa yang kurang sama2 kita perbaiki ye.. Moga kita bekerjasama lagi selepas nie..

4 comments:

Sumaiyah said...

ya ya. tahniah buat hg gaks..
nanti nak ajak wat pe2 ajakla kami ek. berjuang demi Islam. Allahuakbar! :)

aku abid said...

Tq Sumai.. jgn riso. nnt kte cr awk kalo ada program. mantapkan intechss demi Islam yg tercinta!! hehe..

ummu khosyatillah bt muzakir said...

salam..
eh, kn dh lame agd ni?
tu pun nk heboh2 kn ke?
alah..bkn blh ulang smula pun benda yg dh berlalu.
cenggini je..
ko jadikn komen yg dberi sbgi rujukan untk masa akn dtg.

xper la..mgkin ape yg terjadi x mengikut spt apa yg dirancang..
tp insyaAllah, niat ko utk melaksanakn agd ni ikhlas kerana Allah S.W.T.
dan usaha ko sndiri dlm memastikn kelancaran majlis
tu yg pentingnya


p/s: ikut cdgn ak..
ad agd nant, kita buat kt smawp je..
abes cte..
dwet pun xbyk kluar..
xpayah pening2 pk nk pakai baju ape..
buang masa
wallahualam

aku abid said...

Wslm.. tq ummu.. hmm.. wat kat smawp. menarik gak. haha!! tue kena cakap ngan budak first year akan datanglah ummu ye...??apepun, thankz my fwen..