Thursday, December 10, 2009

Khas wat member kamceng CFS.. : Luahan Hati Sorg Aku..

Hari : Jumaat (11/12/09)
Masa : 12.18 pm

Arini da start cuti sem.. bangun pagi je saya da on lptp.. mmg kebiasaan pagi saya mcm tue.. agak lama gak duduk dpn lptp baru tergerak hati nak post menda nie..

Saya gembira.. Saya sedey.. Gembira sbb kwn2 yg len bjaya masuk Gombak.. Sedey sbb ditinggalkan bersendirian.. Patutnya grad sama.. Tapi saya exten.. Ats sbb yg tertentu.. Suma member2 cls yg kamceng dulu da grad awl..

Pada awlnya saya berpura2 takda apa. Wat mcm besa.. Tapi jauh d sudut hati sngt sedey.. Saya tak tau nak watpa.. Bila bukak facebook muka2 member berpakaian taaruf tmbh menyedehkan.. Bukak blog membaca kisah pejalanan taaruf juga menyedehkan..

Saya bukan sedey sbb tak dpt grad awl.. Saya sedey sbb suma kamceng takda.. Ntah apa yg saya nak sbenanya.. Hmm.. Tanggungjawab melebihi masa yg ada.. Itula yg tejadi kat saya skang nie.. Walaupun cntct hour cuma 6 jam.. Masih rasa seakan2 tak cukup.. Ya Allah masa itu milikMu.. Bantulah aku dgn mencukupkan masa yg Kau berikan pdku...

Apa2pun.. Hidup pelu diteruskan! Saya masih ada ramai shbt2 disini.. Shbt dunia akhrt... InsyaAllah...

Kpd suma member2 kamceng.. Kalo korg baca posting nie.. Aku nak korg tau.. Aku sngt2 rindu kat korg.. huhu... Kpd yg bakal g gombak.. Aku pun akn rindu ngan korg.. kak kila, kak bella, pija, piqa, nad, DJ n fiesza... juga wat member2 yg namanya tak dsebutkan... Gud luck utk korg!!!!

Tak nak tulis pnjg2.. Kang banjir CFS nie..

>> LUAHAN HATI SORG AKU <<

13 comments:

bella said...

hihihi.... terharunyer... first time irma panggil ku kak bella.....
InshaAllah... doakan esok reading test... dgn izin Allah if aku dpt g gombak, kitaorg xkan lupakan kamu, n kitaorg sentaisa tggu kamu disana....
thanks a lot tuk dedikasi ini....

ibnah said...

Tq irma.. terharu jugak baca post ni.. ku paham perasaanmu macam mana..

sebabnya aku pun baru merasainya.. wlupun hanya selama 2 minggu, tp terasa jugak keperitannya.. yela, tiap2 kali terjumpa org, soalan yg sama mesti muncul.. "eh, bukan ke dah ***?" susah btul. tmbh2 lg, adikku pulak dpt masuk dlu. dan bila baca profile kwn, tambah lg sedih..
kalau ku pun cmni, kamu apatah lg kan??haha.

wlu cmne pun, semuanya akn berakhir.. sabar byk2 irma.. nnt kita pun akn jumpa jgak di sana. lagipun, byk pglmn lg kita akn dpt..

tetiba teringat kembali kisah kita semua selama 2 minggu ni, seronok.. haha.

lastly, thanks a lot.. irma dah byk buat baik kat kami. InsyaAllah kami xakn melupakanmu. trima kasih ats segalanya, & gud luck!:)

>>jumpa di sana!

aku abid said...

to bella : hehe.. sayu la pulak...

to ibnah : yup.. sngt seronok korg suma ada 2 minggu nie.. insyaAllah jumpa kat sana..

p/s : mcm nak nangis je rasa.. huhu.. (n_n)'

Ayn Nur Azhana said...

irma, jgn rsau k..
ayn tgu irma kt gmbak..
=)

The 1375 said...

sabo jela.. nati masuk jgk.. lg pn.. taaruf sem nih mungkin kurang bes sbb takde membe2 cfs lain.. (yg grad sem ni la)

aku abid said...

to ayn : makaseh ayn.. syg ayn... huhu..

to The 1373 : makaseh hussaini... wat elok2 kat sana..

ummu khosyatillah bt muzakir said...

salam..
tu la..
degil sgt nk ext tu sape suruh? hehe..
xla..gurau2..(pdhal ak takut ko lempar ak ngan kerusi)
insyaALLAH kita jumpa sem dpn ya..
ak tau ko rndu ak..
rindu ko gak..
xde sapa ak nk lwn borak..
xpe2..ak skrg incharge utk prgrm mbuli junior yg masuk sem dpn..
dah lantik bella jd pc..
habis la ko!
doakn keberjayaan prgram kmi..hehe

aku abid said...

wslm..

haha... ummu..!!!!

aku tak lempar ko ngan kerusi punya.. aku juz hantuk kapla ko kat dinding je.. hik hik hik.. :p

insyaAllah kalo aku masuk gombak nnt ko buli aku, siap ko!!!!!

sayang korg suma.... sedeynya.....

Al-Imam said...

(tergelak tapi...)

aku abid said...

apa yg tapi???

Al-Imam said...

tapi, Allahu 'alam.

Me said...

yeah irma,, semoga berjaya.. aku pun pernah extend gak.. huhu.. yang lain dah nak sambung belajar kat luar negara, tapi aku plak yang still terperuk kat sini, but at the same time, i take it as a challenge to improve my life.. dorang cabar aku untuk menyusul durang.. hahaha.. kayu yang teramat, mau jak ku bagi penumbuk satu.. hahah.. all the best..

wewyh, aku dah link blog ko kat blog aku, jangan lupa update selalu blog ko, jadi aku tau perkembangna kau.. heheh.. misss all the time what we have going through on the old days.. hehehhe

aku abid said...

andi!!!!

aku p0n windu ko!!!!